филипински съвет за запознанства

Обещах си, че ще оцелея, докато той стигне до аз."Тя беше смела, доколкото можеше, и риданията й избухнаха, когато тя наполовина пристъпи, наполовина падна в ръцете ми.Хванах я и изпълних приятен пирует, който ни кацна на нейния диван.Ръцете й ме обгърнаха и тя притисна лицето си към гърдите ми;разтърсващите й ридания разтърсиха дивана, докато я притисках до себе си.Нямам представа колко дълго я държах така.В крайна сметка тя спря да плаче, но все пак ме държеше и притискаше лице към мен.Бях доволен просто да я държа;имаше нужда от задържане и се чувстваше толкова добре, толкова естествено в ръцете ми, че не можех да си представя да я пусна.По никакъв начин не беше сексуално, просто едно човешко същество дава утеха на друго.Най-накрая тя се отпусна, нейното отчаяно вкопчаване в мен престана и прегръдката й стана чувствена, когато обърна устата си към моите.Наведох глава, за да срещна нейната и устните ни се докоснаха.Имаше чувството, че между нас премина електрически заряд, когато ръката ми премина зад главата й и я придърпа по-близо до мен.Устата й се отвори и езиците ни се срещнаха, прониквайки дълбоко и преплитайки се.Придърпах Айдън към себе си, забивайки езика си дълбоко в устата й и приемах нейния, докато ме изследваше.След известно време тя се дръпна назад, погледна дълбоко в очите ми, отпусна се в скута ми и започна да разкопчава блузата си.Тя завърши процеса, протегна ръце около врата ми, придърпа ме към устните си и ме целуна отново.След това, знаейки, че привлече цялото ми внимание, тя бавно раздигна блузата си — отдолу нагоре — като ми показа първо плоския си корем, след това фината връзка на ребрата с гръдната кост и накрая гърдите си.Бяха малки и красиви.Аз съм пристрастен към малките гърди и тези на Aideen бяха най-съвършените малки гърди, които съм виждала.Всеки не е много по-голям от пържено ранчо яйце, но с големи ореоли и зърна с размер на напръстник.Наведох се напред и взех лявото й зърно в устата си, докато ръката ми очертава извивката на тялото й от тясната й талия надолу до широките й бедра.Едно от най-секси неща за мен за една жена е разликата между талията и ханша.Обичам тясна талия и сравнително широки бедра.Това е разликата между двете, която ме възбужда и на Aideen всичко работи.Физически тя беше моята перфектна жена и ето я в прегръдките ми.Колко от вниманието й към мен беше истинско и доколко резултат от травмата от преобръщането във Фойл?Предполагах, че ще разбера с напредването на вечерта.Докато сучех зърното й, Ейдън се гърчеше под мен, отговаряйки на моя стимул.Накрая тя притисна лицето ми от гърдите си и отново заключи устата си в моята.„Време е да си лягаме, Шон“, промърмори тя в устните ми.— Знам, че ти обещах вечеря, но можем да го направим по-късно."Продължавай, секси дама. Благодаря ви."Устните й потрепериха и не можах да разбера дали е от студа или се опитваше да не плаче.Ако искаше да плаче, със сигурност имаше право.Тя щеше да умре по дяволите в студените, тъмни води на Lough Foyle.Ако фериботът не беше минал пред мен и ако не бях завил към пристанището, за да мина зад него, и ако платното на лодката не ми беше хванало окото и ако.... Аз съм на две мили и се насочвам към тях със скорост 14 възела.„Джани, това е изпращане на Грийнкасъл.
Дръпнах дросела докрай и превключих скоростната кутия в неутрално положение. Държа лодката си вързана там и получавам излизам на Фойл, когато имам време."Засмях се, докато й отговарях.„Насочих се към Мовил, когато видях как лодката ви се преобърна.
където бях, долу във Фойл на нивото на водата, Джени изглеждаше толкова голяма, приличаше на катер на бреговата охрана и реших да тъпча вода, докато тя стигне до мен. Навън."Сега имах време да се справя с новата си приятелка и да разбера повече за нея и, което е по-важно, откъде е и къде трябва да я заведа.„Aideen, откъде си, как се чувстваш и трябва ли да отидеш в болница?“Вече беше спряла да трепери и устните й не трепереха. „Давай". Радвам се, че пристигнах навреме, за да те извадя от водата.— Аз съм Ейдън.Тя си пое дъх, все още студена от 50-градусовата вода на езерото, и се усмихна."Мислех, че съм мъртъв, когато лодката ми се обърна. „Загрявам се и съм добре. Имам единствената жертва от преобърналата се лодка на борда и корабът е на теглене. Трябва да се обадя по радиото."Отново грабнах УКВ микрофона.„Бреговата охрана на Грийнкасъл, това е Джини. Ти ми спаси живота и най-малкото, което мога да направя, за да ти благодаря, е да ти сготвя вечеря. В момента сме на буксир за кораб с увреждания между устието на Лох Фойл и Портстюарт. Получено.

„Бреговата охрана на Грийнкасъл, това е Джини. Marliona, 90-футова рибарска лодка, беше заседнала на това досадно високо място в пристанището миналия сезон и нямах намерение да дублирам това събитие.Докато разчиствах вълнолома, вълните хванаха Жани и я накараха да се търкаля малко, но нейният морски дизайн на корпуса гарантираше, че това не е нежелателно.Сега въпросът беше къде да отида?Реших да се обърна към пристанището и да се отправя към Северния Атлантически океан, колкото да отида на около пет мили до залива Кинагоу и да видя дали моят приятел Аш седи на верандата си с изглед към залива - с Гинес в ръка.Само за да се уверя, че е, аз му се обадих на моя сателитен телефон Iridium и му казах да ме гледа.Реших, че ще мина през Kinnagoe и след това ще се върна в Lough Foyle и ще се насоча към Moville, ще се завържа на преходния кей там и ще вечерям в бара Rosato's.Това решение беше взето, натиснах дросела нагоре и тръгнах от реката с около 12 възела.Стигнах до точката в залива Kinnagoe, намалих газта и погледнах над скалата към къщата на Аш.Разбира се, той стоеше на верандата с Анна, приятелката му, и двамата ми махаха.Махнах обратно, след това натиснах газта напред, заобиколих десен борд и се отправих обратно към входа на Lough Foyle.Огладнях и вечерята в Rosato's започна да звучи доста добре.Вятърът се беше освежил до около 5-та сила и вълните наближаваха два метра, когато завих на десен борд към езерото.Устието на Lough Foyle е голямо и вятърът не е много умерен, когато е от север.Взех един Гинес от хладилника и се настаних да бягам за час до Мовил.С вятъра на кърмата ми беше удобно каране само с малко накланяне.Фериботът Greencastle-Magilligan се връщаше към пристанището и аз насочих леко към пристанището, за да мина доста зад него.Когато се върнах на курса, забелязах малка платноходка от носа на пристанището, вероятно на две мили.Взех жиростабилизирания бинокъл Щайнер от конзолата и погледнах по-отблизо.Фокусирах големите Steiners и бях изненадан да видя лодка с дължина около 15 фута.Кот-лодката, кораб с гафове с една мачта далеч напред, се намира предимно на източния бряг на Съединените щати.Това беше първият, който видях в Ирландия.Котешките лодки са малко трудни за управление и докато гледах, вятърът изпревари моряка и малката лодка се претърколи на десен борд и се преобърна.Двигателят на Пъркинс под палубата изръмжа, когато натиснах газта до край и се обърнах към ударената лодка.Грабнах микрофона за УКВ радиото на горната конзола и се обадих на бреговата охрана на Грийнкасъл на Канал 16. Това е много " ако", но всичко се свежда до факта, че Ейдън е имала дяволски късмет, че е жива.Тя започна да говори, но аз я спрях.— Ти беше единственият в лодката, нали?Тя кимна.— Да, просто щях да имам кратко следобедно плаване."Добре.

Можете ли да окажете помощ или да се обадим на бреговата охрана на Малин?„Отрицателно, Грийнкасъл. Нямам нужда да ходя в болница и съм от Мовил. Искам да ви покажа нещо.Днес беше комфортните 65 градуса и вятърът издигаше вълни с височина около метър на Lough Foyle.Проверих хладилника за подходящо снабдяване с кутии на Гинес и направих бърза проверка на лодката, преди да пусна главния превключвател и да запаля двигателя.Дизелът Perkins 4-236 стартира при първия оборот и аз го оставих да тиктака бавно, докато излязох на палубата и отхвърлих носа и кърмата.Навих въжето, дръпнах калниците навътре и се върнах в рулевата рубка.Всъщност нямах план за следобеда;Просто исках да изляза на водата за известно време.Посегнах към електронната конзола отгоре и включих радиостанциите, радара и ехолота.Облекчавайки скоростната кутия, натиснах малко газта нагоре и насочих Джини далеч от дока.Беше отлив, така че се погрижих да поддържам „ноб“ добре до пристанището филипински съвет за запознанства. Малин е най-малко на 30 минути.

Ти си абсолютно красива. Браво. Сложих руля на пълен лев и щях Пъркинс. пристанище. Жани спря в тихите води на пристанището Мовил, когато лодката на Ейдън спря и спря на около метър зад стъпалото за плуване.

Кърмата на Джини се завъртя точно на десен борд, без да има нужда нито от носа, нито от кърматаХрустерс и Ейдийн стъпиха чевръсто на пръста на нейния фиш.Тя вече беше измъкнала въжето от теглича на Джини и малката лодка, напълнена до планшира с водата на Фойл, я последва бавно, докато тя я изтегляше в плъзгача.Когато носа на лодката докосна края на приплъзването, Ейдън бързо я завърза, слезе леко надолу по кея и отстъпи назад на борда на Джини.„На около двадесет метра напред и до пристанището е преходният приплъзване“, ми каза тя, докато се връщаше в рулевата рубка.Намерих го без проблем и когато Джини спря докрай, пуснах калниците отстрани и направих док-линията бързо към зацепките за акостиране.Като стъпих на дока, протегнах ръка, за да помогна на Айдън да излезе на брега и казах: „Добре, хубава лейди, изцяло съм твоя.“Тя ме погледна настрани от тези зашеметяващи зелени очи, докато казваше: „Боже, със сигурност се надявам да е така“.Отнема само около десет минути пеша от единия край на Moville до другия и тъй като мястото на Aideen беше над стария Anchor Bar, с изглед към пристанището, отне само около три минути, за да стигнете до там.Тя протегна ръка и отвори вратата — това е едно от хубавите неща на провинциална Ирландия, не е нужно да заключвате вратите си — и влезе, като ми направи знак да я последвам.Прекрачих вратата и я затворих с пета.Докато разглеждах малката всекидневна, забелязах две неща.Първо, стаята беше декорирана в изключително приятен морски декор.Две, и много по-завладяващо, собственичката на стаята ме гледаше неотклонно, нейните възхитителни зелени очи, вперени в сивите ми, сякаш гледаха дълбоко в душата ми, докато ме изучаваше.Отвърнах на търсещия й поглед неотклонно."Господи, жено. Мога да бъда там след около осем минути.