Pof приложение за запознанства apkpure

(Това е истинска история за нашата ваканция на островите pof приложение за запознанства apkpure. В този момент се срещах със съпругата си от три години.) Срещнахме Адам и Деби втората ни вечер на остров Сейнт Мартин.Те бяха наистина страхотна по-възрастна двойка, с която се блъснахме в автобуса.Всички се отправяхме към плаж от другата страна на острова и започнахме да говорим и решихме да се мотаем за деня заедно.Адам и Деби бяха в края на тридесетте / началото на четиридесетте и все още бяха много привлекателна двойка, Деби беше вашата типична домакиня, имаше две деца и тялото й все още беше в прилична форма.Тя имаше средно дълга къдрава кестенява коса и хубаво лице.Гърдите й бяха големи и все още леко надути, а дупето й беше страхотно.Деби беше с няколко килограма над теглото си, но като цяло беше доста по-възрастна жена.Адам беше в страхотна форма за човек на неговата възраст;той беше лекар и обичаше да бяга маратони за забавление и упражнения, така че имаше доста мускулесто телосложение.Имахме много общи неща с тях, въпреки че аз бях в средата на двадесетте, а Ашли беше в началото на 20-те.Прекарахме деня на плажа и Адам и Деби ни поканиха да се присъединим към тях за вечеря по-късно същата вечер, но вече бяхме направили резервации сами, така че всички решихме да се срещнем в техния хотелски бар по-късно за няколко напитки.Върнахме се в хотелската стая, за да почистим и да се подготвим за вечерта.Скочихме под душа и се изплакнахме, докато си говорихме колко забавно сме прекарали деня с другата двойка.Излязохме от душа и докато гледах как Ашли я гримира и се облича за през нощта.Умът ми започна да се надпреварва за нещо, което се случва между нас четиримата, но не исках да го споменавам на Ашли, тъй като нищо не се беше случило от първия ни опит преди няколко години.Когато бяхме готови да тръгнем, Ашли излезе от банята, изглеждайки секси, колкото може да бъде, тя носеше изключително тясна сива рокля, която наистина обгръщаше тялото й на всички правилните места, тя също носеше един от тези тесни сутиени push up които просто влизат под гърдите и ги изскачат и излизат, те накараха скромните й 34b да изглеждат като невероятни c.По време на вечерята разговорът ни се връщаше към Адам и Деби няколко пъти и Ашли ми каза, че не иска нищо да се случи с тях, тя само искаше да се мотае и да изпие няколко напитки, аз се съгласих и казах, че се чувствам по същия начин.След вечеря взехме такси до хотела им и ги намерихме да ни чакат в луксозния бар и салон.Взехме сепаре и седнахме заедно, Деби вече беше много пияна и се държеше много флиртуващо и забавно.Деби ни разказа за дъщерите си тийнейджъри и техните гаджета, а също така разказа няколко сексуални истории.Около 11:30 Деби беше наистина пияна и те решиха, че е време да се върнат в мезонетния им апартамент, те ни попитаха дали искаме да се присъединим към тях за нощна шапка и тъй като нито Ашли, нито аз бяхме пияни и нашият хотел беше само на около десет минути шофиране с такси решихме да се мотаем още малко.Стигнахме до тяхната стая и беше невероятно, първият етаж имаше пълна кухня и баня, както и мокър бар.Горният етаж беше надвес, който съдържаше само главната спалня, която беше гигантска и имаше просторен балкон, който гледаше към плажа и океана.Само стълбите към втория етаж бяха гигантски.След обиколката на апартамента Адам и аз се озовахме в бара, разговаряйки за нашите домашни спортни отбори, а момичетата се озоваха на дивана и говореха за момичешки неща.След едно-две питие Адам ме попита дали искам да се присъединя към него на палубата, за да пуша пура, аз отказах, но му казах, че Аш вероятно има нужда от цигара, за да се присъедини към него там, аз й казах да отдели време, тъй като мразя миризмата на цигари и мразена, когато пие, защото винаги я караше да пуши тон.Веднага след като изчезнаха от полезрението, Деби веднага започна да ме удря, тя даде да се разбере много ясно, че иска да прави секс с мен.Шегувахме се няколко минути и тя ме хвана няколко пъти, но аз й казах, че колкото и да искам на Ашли и се бях съгласил нищо да не се случи между нас.Деби просто ми се присмя и попита какво мисля, че правят там на палубата.Разказах й за нашето едно преживяване и че сме се разбрали, че дните на експериментиране са свършили, Деби отново се засмя, след което тя ми разказа как преди няколко години на ваканцията им в Доминиканската република Адам беше наговорил 28-годишна омъжена жена да разкаже съпругът й беше в СПА центъра, докато наистина правеше тройка с тях, но не се притеснявах, тъй като напълно се доверих на приятелката си от три години.След още няколко минути Деби ме покани да се присъединя към нея под душа, аз й казах, че ще помисля за това и гледах как тя се препъва в банята.Минаха няколко минути и реших да се кача горе, за да видя какво правят.Изкачих се тихо по голямото стълбище и забелязах, че осветлението в стаята е изключено, но можех да видя потока светлина, идващ от балкона.Когато се приближих до върха, надникнах около стената и можех да видя това, което скоро разбрах, е прашката на Ашли, навита на топка на пода.В стаята беше мрачно черно, така че се шмугнах на малко място близо до стълбите и погледнах към балкона.Откъдето гледах не можах да видя нищо освен ръба на шезлонг във вътрешния двор, можех да видя как шезлонга се движи леко, но не можех да видя или чуя нищо.След няколко минути гледане и чакане видях Ашли да излезе на светлината и можех да видя, че казва нещо на Адам, тя се усмихваше от ухо до ухо, след което гледах как тя се обърна и се наведе над мантинелата.Следващото нещо, което знам, че тя дърпа долната част на роклята си, разкривайки стегнатото си голо дупе и със сигурност не носеше прашките, в които напусна хотела ни, Адам бързо излезе на светлината и съблече ризата си, той стоеше там само в боксерките си.Ръцете му намериха пътя към дупето на Ашли и аз гледах как той я тормози за няколко мига, преди да плъзна пръстите си в дупката й.Цялото й тяло се разтърси напред, когато той започна да пипа стегнатата й путка.Другата му ръка веднага проправи път към гърдите й и той се заигра за минута-две.Точно така гледах как моята приятелка лъже, че не иска нищо да се случва между всички нас, бях вбесен и мислех да спра ситуацията, но членът ми вече ставаше твърд.Преди да имам време да мисля за това, той смъкна боксерките си надолу и Ашли започна да търка члена си зад нея.След още минута той влезе в нея, докато тя беше наведена над релсата и за първи път я чух да грухти.Чух слаби стенания през затворената стъклена врата, докато стоях сгушен в тъмното, бях напълно шокиран, докато гледах дивата сцена пред мен.Гледах как Адам напомпа члена си в нея отзад и се наведе да я целуне.Те останаха в това положение няколко минути, докато телата им се движеха в унисон, докато той придърпваше косата й назад към себе си, за да може да я погледне в очите.От моя ъгъл виждах как ръцете му вървят навсякъде по тялото й, той докосваше гърдите й и опипваше всичко с пръсти.Виждах как дупето му се вдига всеки път, когато забиваше члена си право във вагината й и можех да чуя сумтенето, излизащо от устата и путката й.Адам отстъпи назад и Ашли се обърна, видях оголените й цици, тя плъзна ръка нагоре по роклята си и можех да разбера, че се търка, Адам се беше отместил назад към плъзгащите се врати и Ашли му говореше, докато гледаше в стаята .Вътре беше абсолютно черно, така че нямаше начин да ме видят.Ашли се измъкна от роклята си и застана гола пред него, с широка усмивка на лицето си, когато отиде до него и се плъзна на колене.Гърбът му беше опрян в стъклото, но имах добър изглед отстрани, когато тя го взе в устата си.Цялото му тяло се движеше напред-назад, докато буташе члена си все по-дълбоко и по-дълбоко в устата на моите приятелки.Тя продължаваше да изважда члена му и да облизва отстрани на ствола му и надолу до топките му.От време на време тя му правеше четири или пет дълбоки смучения, преди да издърпа члена му, за да го дръпне и да оближе върха, аз не го осъзнавах, но вече бях сложил ръката си надолу в панталоните и започнах да си играя със себе си.След няколко минути смучене и дърпане на члена му тя се изправи и го прегърна в страстна целувка.Двамата се разминаха няколко минути, преди да се завъртят, гърбът на Ашли беше до стъклените врати и той се завъртя, докато се върна вътре в нея.Той я вдигна за дупето и я облегна на вратата, докато я държеше във въздуха и я чукаше страстно в стъклото.Бях невероятно развълнуван от това време и имах чувството, че членът ми ще избухне.Адам имаше проблеми с постигането на последователно темпо в тяхната позиция, така че той спусна краката й и я обърна, той я притисна плътно към вратата и циците й се разбиха в стъклото, когато влезе в нея отзад.Той чука тялото й силно и изражението на лицето й ми каза всичко, тя го обичаше.Те останаха в това положение за нещо, което изглеждаше завинаги, преди Ашли да се завърти отново и да го прегърне в нова целувка.Двамата започнаха да използват ръцете си един върху друг, докато се разиграваха и Адам сграбчи тялото на Ашли.Той бавно бутна Ашли надолу, докато тя го дръпна в седнало положение и погледна нагоре към големия му член.След минута, когато използвах ръката й върху него, цялото му тяло започна да се гърчи и той се облегна напред към стъклото и бутна члена си към лицето й, не можах да видя, тъй като предположих, че той застреля спермата си върху нея, но след минута той се облегна назад и я видях да седне прав, за да вземе омекотяващия му член обратно в устата си.Бързо слязох долу, за да видя какво прави Деби и когато влязох в банята, я намерих наведена над тоалетната да повръща.Тя стенеше, докато повръщаше и през следващите пет минути чух водата да тече през тръбите в банята на горния етаж.Седнах зад нея, държейки косата й и изгубих твърдостта си.Минаха още няколко минути и реших, че ще се кача горе, за да видя дали нещо все още се случва, но когато тръгнах към Адам и Ашли се спуснаха надолу по стълбите..